Vitt vin och slänga-i-skalet-skålar..


Jag blir olycklig av alla dessa utgifter.. Jag har betalat in så många räkningar nu så att det nästan börjar bli obehagligt.

Ikväll ska jag jobba skaldjursbuffé. Woop woop!
Skaldjursbuffé måste vara det tråkigaste som finns.. Servera vitt vin och byta ut slänga-i-skalet-skålar är ingen höjdare. De stinker och ser obehagliga ut de där små djuren, man bara väntar på att en av krabborna ska börja röra på sig och plötsligt anfalla en. Typ.

Jag ska cykla till jobbet idag är det tänkt. Jag måste åtminstone anstränga mig lite så jag kan vinna mitt och J's vad. Blir nog en sväng inom videomix på vägen till jobbet. För idag är det minsann rätt dag för en stor påse med godis!

De snygga målarkillarna målar här fortfarande, fast på grannhuset. Jag vet inte vart jag ska ta vägen... Den ene killen ser precis ut som en kille ska göra i mina ögon. Lång, mörkt hår, vackra ögon och han har säkert fina händer också...

Back to reality!


image27

Scary little thing..


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0