Skvallertant - javisst!


Idag har jag hittills haft en lugn och skön dag. Stillsamt. Den största kraftansträngningen var nog den välbehövliga dammsugningen i lyan. Annars en soft dag i pyjamasbyxorna. Tog en fika med Carolinan, Sandran och Marren , det var mysigt. Skönt att bara sitta ner och skvallra över en latte. Var längesen tiden räckte till till det. Eller tid har man kanske egentligen men man tar sig inte tiden..

Ska snart iväg och träna lite. Ska bli skönt. Men frågan är om man ska vara slö och ta bilen eller vara duktig och ta cykeln? Får tänka lite till på den frågan..

F varit väldigt duktig på att messa på sistone, bjudit med mig på förfester och allt möjligt. Jag har tackat nej till allt. Är inte bra att sända ut fel signaler till den stackars killen. Men jag förstår inte att han inte tröttnar.. Det värsta är att han är så jäkla snäll. Men han är verkligen den sista jag skulle bli intresserad av just nu. Han är inte min typ. Kanske är jag för ytlig, precis som Göran brukar säga att jag är... Men klickar det inte så gör det inte det.. 

Over and Out

image31

I Think I'm Lovestoned

 

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0