Positivismens dag idag


Sitter här och slöar i soffan och surplar i mig en smoothie. Det är bara att konstatera att den nya mixern har gjort ett bra jobb; det smakar ljuvligt och kyler skönt i min ömmande hals. Smotthie är den nya frukostvanan.

Jag måste försöka sluta att tycka synd om mig själv. Inte bara se allt negativt i mitt liv utan också ta fram de där små positiva sakerna. Det kanske inte är stora saker men man måste se till att passa på att njuta av dem. Just nu njuter jag av min smoothie och tanken på hur fina mina köksmöbler kommer att bli här i lyan. Och det finns någon som gör mig glad just nu. Och på torsdag ska jag till frisören och bli tränad på.

Back to tvättstugan!

image14

Ny lyxig frukostvana minsann


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0