Im a winner..


Igår var en bra dag. Den gjorde mig glad. Jag kände mig bra. Jag hade stora svallande lockar i hela håret och kände mig fin. Jag hämtade ut min älskade bil. Den går verkligen bra, och den är så fin!! Jag visste att J skulle komma och jobba natten. Bara det är lycka. 

Jag kammade dessutom in ungefär 1200 kr i dricks. Välbehövliga pengar nu efter bilbetalningen. Kvällen/natten avslutades med att jag fick reda på att jag vann kvällens tävling som vi hade haft. Jag hade sålt mest dryck av oss alla som jobbade och vann därmed en gratis behandling på spa't. Någon som vill med och spa:a? =)
"Skönt att känna en tjej som är en vinnare" som J sa.

Nu är det dags för en ny dag på jobbet. Långpanna idag. Kan undra när man kommer att kunna få sluta ikväll?! Blir nog lite utgång inatt om man kommer därifrån i tid. Time to celebrate!
 

image26

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0