Trött som få...


Usch vilken helg! Den är inte över än... Går på mitt andra arbetspass för den söndagen snart. Vi har verkligen varit överbokade på jobbet och igår var en lång dag, 09.30-22.30 jobbade jag. Sen blev det några blueberry-caiprihnas för mycket... Så idag är det segt. Men var skönt att kunna sitta ner och slappna av lite efter jobbet i alla fall. Hoppas inte jag var jobbig mot J som jobbade. Men det tror jag inte eftersom han undrade om vi ses på onsdag och att han kanske skulle höra av sig tidigare under veckan som kommer.. ;-) I don't mind!

Igår hade jag gäster som tackade mig för trevligt bemötande och trevligt betéende. Sånt värmer. 

Ska anstränga mig och fräscha till mig lite, slänga i mig en macka och sen är det dags igen! Back to buisness!

image34

Nemo 

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0