This is the day


So much to tell but there's no time... Ska strax iväg och hårmodella. Åhh, det ska bli så spännande!! Håll tummarna för mig och frisörskan (såklart) kl 14.15... Äntligen är dagen här som jag har längtat efter så! Återkommer ikväll om resultatet och om min helg i övrigt!

image44
Ibland säger bilder mer än ord

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

Åhhh det kommer blir SÅÅÅ fint! Vill se resultatet NU! :) Good lu(o)ck! :)

2007-11-11 @ 14:04:07
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Jopp, det blev nog fint faktiskt. Fast jag fick höra att man ska vänta 2 veckor - 1 månad då det kommer vara ännu finare. Nu får jag inte tvätta håret på några dagar och inte sätta upp det på två dagar... Tough..

2007-11-11 @ 21:21:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0