My head is twisted - Big time...



Jag har svårt att släppa det hela. Jag kan inte sluta tänka på det. Det gör ont.
Varför har han svarat ja på frågan om han är singel när kollegorna har frågat?! Jag har stått jämte flera gånger då han fått frågan. Om hon är the one varför kan han inte stå för det då?

Jag har kommit fram till att det inte kan vara ett jättebra förhållande de har om det nu existerar någon tjej. Isåfall borde han ha nämnt henne, varit stolt över henne och prioriterat henne istället för grabbarna som han så ofta och gärna pratar om.

Men varför kan jag inte släppa det?!? Varför ska hon få vara ett hot, jag vet ju inte ens om att hon finns. För det har han ju inte berättat för mig. Jag vet, jag har fallit head over heels för den grabben.. Hur gick det till egentligen?!

Efter lunchen idag med mina girlies gick vi mot affären han jobbar extra på eftersom två av dem aldrig träffat honom och var nyfikna på att få se honom. Han sken upp som en sol då han såg oss och kom fram till mig direkt. Mina vänninor som inte sett honom förut hade tydligen försökt hälsa på honom men enligt dem hade han bara haft sina ögon på mig och det hade synts tydligt att han är intresserad. De båda var övertygade. Om han nu sänder ut såna tydliga signaler som alla andra ser (även kollegorna på vårt gemensamma jobb pratar), hur kan han då vara lycklig med någon annan?!

Kanske vågar han inte ringa mig trots att han föreslagit att han ska höra av sig?!
Nej, jag ska försöka släppa det. Jag gick till och med på en middagsdejt med en vännina ikväll för att försöka tänka på annat. Det var skönt och avslappnat. Mycket ute-ätande idag. Lyxig dag för en lika lyxig jag. Det var jag värd. Jag behöver piggas upp.

Ja, seriöst. All uppiggning är välkommen just nu. Jag känner mig så grå, ful och tråkig. Jag ogillar verkligen det jag ser i spegeln. Ändå kan jag inte sluta spegla mig. Jag avskyr det jag ser men ändå har jag abstinens.

Imorgon är en lång dag som väntar. Morgonen börar med hårdträning i gymmet (Daniel du behöver inte bli arg, jag lovar att jag ska att äta en stadig frukost före). Sen blir det sjukhusbesök i Halmstad hos den nyopererade brodern och efter det är det direkt mot jobbet. Julbordspremiär imorgon. Jäkla bök. Tur jag ska stå i baren imorgon!

Dags att dyka ner i sängen!
Nite nite gorgeous people out there...



Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0