Middagar och fikor - That's how I like it!

Vi hade det riktigt bra igår på middagen faktiskt. Bubbel som fördrink, sedan avverkades oxfilé med vitlöksrostad potatis med svamp, västerbottenost och rödvinssås. Till det blev det en flarra rötjut från Provence. Passade utmärkt, goa sträva tanniner. Vi slog på stort och beställde in Creme Brulé smaksatt med passionsfrukt till dessert och dessertvin gjort på Riesling från USA. Fräscht. Då mådde man.
Vi sprang förbi Harry's på vägen mot hemmet och hälsade på "vaktis". Han sken upp som en sol. Hm.. Undra om inte jag också gjorde det faktiskt. Jag har förträngt det.
Det blev en nice and easy kväll. Riktigt härligt!

Idag har jag och den älskade underbara Tinan spenderat några timmar på café. Varm mörk choklad går inte av för hackor. Synd att den kallnade så snabbt bara. Fick även köpt mig en ny jobbeskjorta till extrajobbet ikväll. Svart med smala vita ränder. Blir propert. För ikväll ska det serveras och baras i baren minsann. Jag känner dock inte alls för det. Ska försöka intala mig själv hur roligt det ska bli. Får hoppas att jag är dum nog att tro på mig själv för då kan kvällen bli riktigt bra.

Som Tinan nog kan intyga har jag svårt att släppa tankarna på J. Förstår inte hur en människa kan göra så mycket intryck genom att bara vara som han är. Virrig, flummig och en liten gnutta djup när det behövs. Och förlåt Tinan att du fick lyssna på det hela..!

Lockarna sitter i än och jag trivs verkligen med dem. Håret ser alltid fixat ut. Och det bästa av allt: de ser naturliga ut. Vi har dock pratat om att göra om dem, frisörskan och jag eftersom jag tycker att de är ltie för slappa på vissa ställen. Vi får se.

Dags att ladda upp inför ännu en hektisk kväll i mitt liv.
*pang!*

image58

Good stuff


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0