It's showtime!


Idag känns det lite bättre.
Ledig dag idag.

Har varit och fikat och shoppat lite granna med frisörskan.
Gick en sväng inom affären där J extraknäckar och där hos honom hittade jag den! Den som jag ältat, tjatat och letat så länge efter! KJOLEN!
Köpte ÄNTLIGEN min efterlängtade svarta korta kjol som kommer att passa alldeles utmärkt till min bohemiska/rockiga/töntiga/fulsnygga/sköna stil. J tyckte nog dock att den glansiga varianten var snäppet hippare, men glansigt är nog lite för hippt för mig.. ;-)
Köpte även en oerhört fin sjal hos honom också som jag av en slump sprang på. I'm in love with my new clothes! Stylish.

Och J, han var lika fin som vanligt. Lika glad och trevlig. 
Var får han all energi från?! Det fullkomligt lyser om honom.
Frisörskan förstod mig. Känns skönt, jag kan inte vara helt knasig.

Eftermiddagen spenderades med Carolinan. Även vi gav oss ut på lite snabb shopping. Mitt samvete sa dock ifrån och jag höll hårt i pengarna medan Carolinan fick köpt sig en topp av märket Tiger. She's a lucky girl! Avverkade även dagens andra fika med en gemensam väninna.
Fikor är underbara.
Rofyllda.
I alla fall fram tills min rastlöshet kommer fram.

Imorn står detta på "to-do-listan":

x Tvätta
x Träna kl 10
x De där satans vinterdäcken ska på bilen
x Jobb kl 18

Kvällen kommer få ett bra avslut. Det vet jag redan nu. Då träffar jag J igen! Wihoo!

Yep, finally it's time to show off the gorgeous curls: 

 


- Mjukt som sammet


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0