AW on FRIDAY it is..


Jag LÄNGTAR till fredag kl 15.00. Då slutar jag jobbet och då öppnas första ölen. Japp, After Work på fredag. So it is! Frågade J om han ville följa med och han sken upp som en sol. Han lovade att följa med. Som sagt, jag längtar

Imorn är det vinprovning för 15 personer som gäller. Tycker det ska bli lite jobbigt faktiskt. Ogillar såna stora grupper. Hoppas de är enkla, goa, lätta och trevliga människor. 10-23 kommer det att jobbas imorn igen.. Stängt. Avverkade ett sådant pass idag också.. 

Tränade så hårt igår att jag faktiskt har träningsvärk i mina biceps idag. Jag la på lite extra vikter på den övningen och det känns nu. Jag tillhör den kategorin människor som njuter av en liten lätt känning av träningsvärk då och då... Och vilken instruktör det var igår förresten! Han gick inte av för hackor.. Rå-snygg!

Nu ska jag dyka ner under täcket och drömma om vackra saker i min rosa fluffiga värld.

*poff*

image43

An idiot or not?!
 

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0