Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own

image62

Can anyone please help her? Stjärna på glid, helt klart...


 

Började morgonen med att vakna, dricka smoothie och stressa iväg till gymmet. Började med ett Core-pass. Om jag fortsätter gå på dem passen lär jag ha en supermage snart. OMG liksom vilken träningsvärk jag lär ha i magen imorn. Känns bra. Sen blev det konditionsträning en halvtimme i gymmet.
Mådde dock illa efteråt. Och vilken yrsel! 
Trodde jag dragit på mig kräksjukan därinne i gymmet men icke, efter banan och lite mat i mig så mår jag mycket bättre. Gick nog ut lite för hårt med för lite näring i kroppen. Ingen lyckad kombination.

Dagen som följer ser ut såhär:

1. Städning och uppiffning av lägenheten
2. JOBB, JOBB, JOBB!

Damn, Im loving it!

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0