Long Time - No See


Back on track!
Det har varit mycket på sistone. Mycket jobb, julklappsshopping, många underbara timmar inpå morgonkvisten med J, alldeles för lite sömn, härliga fikor.


Jag vet inte var jag ska börja. Men J tycker om mig. Det vet jag nu. Ser dock fram emot min ledighet massor nu. Jag är trött, trött, trött! Ikväll är jag dessutom bara övertrött och deppig... 

Speckat schema fram till julafton. Imorgon fika med frisörskan och sen lite party och äta ute med tjejerna på extra-jobbet i hemstaden. På fredag den stora julstädningen och den årliga julfesten med Ida och Mari. På lördag är sista jobbdagen fram till nyår, kl 17 den dagen stämplas det ut och den första ölen öppnas! P-fest med bowling och grejor. Jag ser verkligen fram emot det. Trots att J sviker oss.. 

Måste kolla upp så att jag inte glömt någon julklapp, vill ju inte bli stående med skägget i brevlådan när det väl är dags..


Passar på att njuta av några droppar av ett genuint fint rödvin innan det är dags för sängen. 



 

Something Beautiful

image74
  

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: bloggföreståndarinnan

tänk inte ens tanken på att försöka räkna dem.. ;-)

2007-12-19 @ 21:39:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0