I'm Impressed - Oh yes!


Trött är jag efter dagens hårda jobb med all julmatslagning. Dags att sova väldigt snart. Om gårdagen säger jag bara en sak. Målaren. Han är min bästa julklapp. Den bästa jag kunde få. Magen är full med fjärilar, det bara bubblar där inne. Det kallas för lycka. Dock är det hela helt galet, så skumt hur det kunde bli så att vi träffades. Måste finnas en mening. Så som jag gick och suktade efter honom i smyg. Jag förstår fortfarande inte riktigt att det är han, den där -snygge målaren som jag pratade med igår, som jag har haft sms-kontakt med hela dagen. Madness!

Allt är förberett inför morgondagen. Klapparna är inslagna, kläderna är så gott som bestämda. Nu är det bara juldagsplanerna som saknas. Nåväl. Det får lösa sig. Dags att knyta sig.

GOD JUL till er alla - Dem bästa!
 

image77

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0