I am the luckiest girl in the world right now..


För att informera Martina så kom målarmästaren ikväll i alla fall.. ;-)
Ja, så sant som det är sagt. Han var här. Helt otroligt. Och jag förstår inte vad han ser hos mig. Att titta på honom gör mig nästan yr. Man blir bländad av hans skönhet. Jag tror minsann att jag är den lyckligaste tjejen som finns just nu! Underbara känsla!

Annars har dagen flutit på, jag har varit duktig och hoppat över reorna. Istället blev det fika med Martina som var dagens höjdpunkt om vi bortser från målarens besök.

Nu är det dags för mig att krypa ner och drömma mig bort.
Night Night Buddies!

image79


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0