Längtan


Vädret vände igen. Tacka gudarna för det. Livet känns lite enklare när solen visar upp sig. Men jag är mest lipig och full av längtan just nu. Vissa dagar gör det ont. Vissa dagar går det ganska bra. Just idag smärtar det olidligt. Jag pratar om den där längtan. Efter honom. Mästerkocken. Jag tror bannimej att jag ska koka ihop en mojito för att fira att det är helg. Det är man värd efter allt jobb. Myntan behövs ansas dessutom. Trevlig lördag!


Mynta-odlingen är redo för sommar, sol och mojitos!













Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Charmiga Pinglan

Tycker jag du gör rätt i! Skål!!!

2011-05-07 @ 18:32:54
URL: http://charmigapinglan.blogspot.com
Postat av: Tina

Skål för att du finns och är så himlahimla bra!

2011-05-08 @ 09:37:20
Postat av: Husfrun

Ja, självklart behöver myntan ansas :)

Den där längtan är plågsamt härlig på något sätt.

Kram.

2011-05-08 @ 11:35:57
URL: http://villafreja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0