Den där utmaningen


Min favoritbloggerska, den förtjusande fröken Fifi, har utmanat mig!

So here we go ladies and gentlemen!

 

4 tv-program jag ser:

 

Idol Idol Idol och återigen Idol. Med tanke på mitt oregelbudna arbete har jag slutat att följa en massa serier då jag ändå alltid missar en massa avsnitt och bara blir besviken. Så sorligt nog idol av alla bra program är det enda jag faktiskt ser till att få tittat på för tillfället.

 

4 saker jag gjort idag:

 

Lyssnat på världens bästa Amos Lee (rekommenderas starkt)

Lagat korv stroganoff

Gosat med Elsa (kissemissen)

Blivit lycklig över att min tv fungerar igen (thanks neighbour!)

 

4 saker jag längtar efter:

 

Söndagens date

Englandsresan (hem till mitt andra hem)

 Mormors biffar

Morgondagens yogapass

 

4 saker på önskelistan:

 

Pengar

Kärlek

Barn

Mindre klyftor och klasskillnader i samhället/världen

 

4 saker jag avskyr:

 

Oärlighet

Fördomar

Mobbing

Ärtsoppa

 

4 personer jag utmanar:

 

Tinan


Liza


Smaragdalena

B






När vi talar om utmaningar




Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: fifi

Vad kul att du gjorde den, och ännu roligare att du skrev så där fint om mig!



Massa kramar!

2010-10-27 @ 20:43:12
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: LaLizita

Oooh, då får jag väl anta utmaningen då :)kul

Håller med om att Idol är ett program man inte får missa! Men tyvärr gör ja det på fredag pga jobb :(



Sv: Ja det där ragget är riktigt fint :) Får se om man stöter på honom igen. Då ska jag minsann skärpa mig lite och inte göra bort mig ;)

2010-10-27 @ 20:50:34
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken rolig utmaning:D

2010-10-28 @ 22:26:42
URL: http://alittlebitmoreee.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Sv: Kul att du gillade kuddarna!! :)



Hoppas din dag på jobbet har vart bra.



Kram!

2010-10-30 @ 20:13:47
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0