Det som stör kallas för tvivel


Trots att jag hade en toppen dag igår så känner jag mig idag helt tom. Lite ledsen. Lite ensam kanske. Förvirrad. Det är märkligt, varför kan jag inte istället passa på att njuta av det faktum att jag ska ha ännu en toppendag i Göteborg imorgon igen med min finaste vän och har en grym konsert på Ullevi med Green Day framför mig? Eller varför kan jag inte passa på att njuta av att solen och vädret visar sin bästa sida utåt? Eller glädja mig åt att jag igår hade besöksrekord här på bloggen? Eller känna mig lycklig över att jag snart får hem Elsa? Bli varm i hjärtat av tanken att jag och mina nära är friska? Det finns så mycket som jag kan glädja mig åt och så mycket som jag egentligen borde känna mig lycklig åt. Ändå så är jag fylld av tvivel idag. Jag fullkomligt hatar känslan. Försvinn! Lämna mig! Dumma känsla! Jag går och diskar istället.




Utan tvekan är strandpromenaden en bra medicin mot tvivel
2010


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Molly

Den där känslan brukar även knacka på hos mig titt som tätt, du är inte ensam om det nu kan vara till ngn tröst?

2010-06-04 @ 17:28:57
URL: http://mollysmix.blogspot.com
Postat av: Tina

Min kära - då går vi runt med samma känsla idag...den där dämpade känslan...som vi verkligen ogillar!

Vi råder bot på den imorgon. Imorgon ska bli en bra dag! :)

KRAMAR!

2010-06-04 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0