Pustar ut och laddar om batterierna...


Jobb jobb och jobb! Är hemma och pausar lite mellan arbetspassen.

Räkmacke-lunch ute i solen med K igår. Jobbet i receptionen var kaotiskt och stressigt. Inatt har jag dock sovit som den prinsessa jag är. Så idag är jag stark. Ikväll ska jag håva in fett med dricks så att jag kan leva flott nästa vecka också. Snart är det dessutom dags för Beyonce-konsert med Tinan.

Life is good!



Today I'm wearing this
 


Favoritfynd som bara kostade mig 4 pund på Primark

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Emelie

mina älsklings-linne-kjolar är också köpta på primark när jag var i london för 2 år sen :)

2009-05-01 @ 18:13:10
Postat av: Alicia

Emelie: Jaa, Primark är bra. Det mesta är skit men ibland hittar man riktigt fina saker. Då blir man lycklig! =)

2009-05-02 @ 08:10:14
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Anna med två n.

SV: Visst är den superhärlig! Jag bara älskar den! :)

2009-05-02 @ 09:54:17
URL: http://missupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0