Helgsnack och en obeskrivlig kram


Snart är det ledig helg. Bara ett kvällspass kvar!
Imorgon blir det hårpiff hos frisörskan och bröllop. På söndag väntar p-fest från tidig morgon till sen kväll. Vilken toppenhelg det här ska bli!

Jag ler fortfarande av den stora kramen jag möttes av igår. Han sa att han har saknat mig. Det kändes så äkta. Det kändes så bra. Alldeles fantastiskt om jag ska vara ärlig. Känslan är svår att förmedla i ord.

Dags för klänningsprovning och en runda på stan innan det är dags för jobb. Mina vänner något ni kanske har missat -  Sofie kommer hem idag! Sofie och Alex. De ska bo hos mig. Eller ja de ska bo på mitt andra hem. Jag har ordnat angenämt rum och pris. Längtar! Ska passa på och smyga upp på deras rum och sätta upp en flaska bubbel som överaskar dem när de kommer!



The Dress
(ser ni hur mycket håret har växt?)


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Mr.D

Min fondvägg ser lika dan ut än idag. dock så har jag ändrat andra saker i rummet...kom hit:)

2009-06-05 @ 14:18:01
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Åh jag vill hemskt gärna se! =D

2009-06-05 @ 20:20:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0