Gossip-time!


Jag trodde att jag skulle bryta ihop igår på jobbet. Man jobbar inte under mänsliga förhållanden överhuvudtaget på mitt jobb just nu. Tur man påbörjar semestern imorn. I två veckor. Det behövs. Mitt i allt kaos avslutade jag min lördagsnatt på ett mycket bra vis. Målaren. Det är allt jag har att säga. Mycket chockerande. Mycket mysigt. Bättre famn finns inte att krypa upp i. Han är vacker och jag gillar närheten han gav mig. Vi alla vet att allt är avslutat. Finito. Terminado. Finished. Over and done with! Men ändå kan jag inte låta bli att njuta och bli glad av lördagskvällens avslut.

Dags att ta tag i disk och städning. Ikväll blir det filmkväll med min nyfunna vän från Sthlm. Synd att han inte stannar längre än 3 veckor.. 




Ett måste när det är filmkväll




 


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0