I rest my case


Igår gjorde jag det. Tog vaccinet mot H1N1. Skrämmande. Men efter ett år är vaccinet ute ur kroppen igen så jag tar det hela med ro. Det värsta just nu är att jag har värk. Värk i ryggen, benen och armen. Och jag mår illa. Sedan jag steg upp klockan 10 i morse har jag inte kunnat äta något. Undra om jag kommer kunna äta något alls idag? Idag vilar jag i soffan under filtar med datorn på magen. Sen blir det jobb ikväll. Julborden har nått sin peak, sin topp. Jag håller på att kräkas på det. Men köttbullar och skumtomtar tröttnar man nog aldrig på. Här ska jag visa er en prinsessa istället. En mycket fin en.



 

Mina bästisar




Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Amanda

Hej!

Va kul att jag fick vara med på din blogg!!

kram från Amanda

2009-12-14 @ 10:26:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0