Efter regn kommer sol

Deppig dag igår. Jobb. Men den räddades genom ett sent besök av Mr. Väktare som gjorde mig glad igen. Som vanligt. 
Idag har jag varit i Halmstad hos Martina. Fick en mycket intressant födelsedagspresent av henne. Ska bli mycket spännande läsning! Kanske kan jag få svar på alla mina frågor.. TACK så mycket vännen och tack för trevligt sällskap idag! Vi lunchade på Chateau Lounge, strosade runt i affärerna och avslutade med kaffe. Har nu lyckats köpa födelsedagspresent till C-J-L. Skönt! Har varit ambitiös och tränat idag också. Härlig dag idag! Nu är det chill i soffan framför ´So you think you can dance?´.

 

Kan inte för mitt liv förstå hur folk kan tycka att denna kvinna är attraktiv

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Mr.D

Det finns nog ingen. Det måste vara en myt. Ful som stryk, hon lever på sin man.

2008-10-01 @ 22:51:41
Postat av: Alicia

Mr D: Jo det värsta är att jag hör tjejer som anser att hon är vacker.. Hade hon bara blivit normalviktig hade jag kunnat vara beredd att hålla med..

2008-10-02 @ 06:59:22
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0