Den vackra GRÖNA ANNA



Jag är överlycklig!
 
Jag har fått alla delar som finns kvar av farmors Grön Anna. Dock inte jättemycket som är helt fortfarande men jag är helnöjd. Det är det som jag velat ha mest av min farmor sen första dagen jag såg det porslinet. Underbart vackert! Och det påminner mig om min barndom och farmors utsökta husmanskost som alltid smakade underbart. Jag minns det som igår.

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Martina

Vad roligt! Jag har fått allt grön anna mamma haft, står i källaren och väntar på att få komma upp och användas. Påminner mig med om barndomen :)

2008-11-06 @ 19:20:18
Postat av: Alicia

Martina: Ska du inte packa upp och använda nu direkt? Den är helt underbar!

Förresten så har jag fixat lite inför lördagens bravader. Alkohol, bär, is, blanddricka, frukt och snacks är fixat! Det är bara maten som saknas nu.. Vi får prata ihop oss om det.. Och jag längtar!! =)

2008-11-06 @ 22:18:36
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0