Glad Midsommar

Dagen som gått har varit ganska bra trots allt. Vaknade och var förfärligt ledsen och hängig. Hade tänkt att höra av mig till Mr. D om en eventuell fika i eftermiddag men mitt humör stoppade mig. Istället gick jag ut och sprang i hällregnet i 40 minuter för att rensa tankarna. Och det var skönt. Min kondition förvånade mig också, den var bättre än jag trodde. Jag har ju varit lite dålig på träningen nu på sistone. Men nu ska jag komma igång igen efter svackan. För det får mig verkligen att må bra.


Eftermiddagen spenderades med vardagspyssel i mitt hem, en snabb vända på stan. Har även hunnit med att handla mat, blommor och tankat upp min bil som var lite tom på bensin. Bensinpriset är hutlöst dyrt nu!


Känner mig lite stressad inför morgondagen. Först jobb till 15, som säkert kommer att bli till 15.30. Sen köra till hemstaden för att vara hemma lite och sedan infinna mig på kalas kl 18. Jag känner mig totalt ur form för kalas och att vara social och trevlig. Men jag måste. Jag måste försöka. Jag måste rycka upp mig. Men jag känner mig så otroligt liten. Så dum. Så ful. Så out of place. Så ensam. Men jag måste. Det löser sig.



Midsommar imorn minsann


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0