Tillbaka efter juluppehållet!

Jag är tillbaka. Har haft lite paus ifrån allt datorn under julen. Ofrivilligt förståss. Datorn fick ett litet smått sammanbrott kan man säga. Men nu är vi back on track igen. Starkare än någonsin!


Julen var bra. Men jag tycker att det är skönt att den är över. Nu ska vi bara se till att nyårsjippot också ska bli avklarat. Sen är vi tillbaka i vardagen. Skönt! Ett nytt år med nya äventyr och nya möjligheter. Jag ser positivt på 2009.


Har spenderat mina lediga dagar med att umgås. Fikat och myst i massor samt lite juldagsfestligheter.


En del av mig känner mig verkligen lycklig. Att jag är på väg upp igen. Att jag är bra. Men det finns fortfarande den där delen i mig som gör att jag har en klump i magen. Som får mig att känna ångest. Det handlar om D. Och det handlar om målaren just nu. Jag har umgåtts massor med D. Varför kan jag inte bara släppa taget om målaren?!? Tro mig - jag försöker verkligen! Varför kan jag inte bara ta D för den han är. Varför kan inte bara falla för en vanlig och bra kille någongång?! Vad är felet på mig?!


Imorgon ska jag försöka mig på att träna lite tror jag. Jag har varit brötförkyld länge nu. Jag är trött på att jag inte blir bättre. Jag blir rastlös.

Annars finns det inte en enda plan i övrigt för morgondagen. På ett sätt är det skönt. Men på ett sätt är det jobbigt. Jag vill göra något! Låter dörrarna stå öppna och väntar på och ser vad  morgondagen har att erbjuda..



Lampan - Dagens bästaköp på IKEA


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0