Full av längtan efter Dig


Oväntat pigg efter en lång dag igår som prinsessa, med 6 andra prinsessor. Hiskeligt roligt hade vi! Från start till slut. Ni ska få se på bilder en annan dag. Idag är jag slapp. Fikar i solen med mina vänner, äter chips, funderar, spanar på This is it med MJ (King of Pop FOR SURE!) och så längtar jag. Nu längtar jag efter den riktiga kärleken, efter sol och värme, efter Elsa, efter picknickar i ljuvliga miljöer, efter att få bada i havet utan att frysa och efter äventyr i cabben på Sveriges vackraste vägar.



Beauty






Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: sara

tack så mkt!:)

2010-06-22 @ 12:19:22
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: fifi

Vad kul att vara prinsessa för en dag!

min kompis hade prinsessfest i lördags, men den missade jag ju. Vi hade det toppen i köpenhamn!



kram

2010-06-22 @ 17:02:55
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0