Art Garden Spa


Idag beger jag mig till Göteborg. Jag ska hälsa på lillasyster, Art Garden Spa på Arken.
Jag ska på möte med mina kollegor på bokningen. Möte, spa och trerätters middag.
I can't complain!





Arbetsförmån




Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Maria

Åh, Göteborg visar sig från sin bästa sida idag så jag hoppas att du kommer trivas här idag!

Jag vill ju att katten ska flytta in här, men samtidigt så vill jag komma i ordning här mer så att hon kan trivas bättre.. Och hos mamma och pappa har hon utrymme, en trädgård och hon och pappa har fått en väldigt fin relation. Så det är svårt..

2010-06-03 @ 12:37:39
URL: http://malanie.blogg.se/
Postat av: APieceOfCrap

gud så härligt med spa! hade jag behövt!



ta gärna in titt hos oss :)

Our brand new blog, and our first. Take a peek.

www.apieceofcrapdepartment.blogspot.com

Postat av: Tina

Ser så skönt ut! Det är livslyx och jag kan undra när vi behöver oss en helg av livslyx? :)

Hoppas du hade en mycket bra dag!

2010-06-04 @ 07:53:57
Postat av: Li

Tack!! :D Det var dom namnen som fastnade.



Har bara sjukt dåliga bilder på mina tatueringar, men ska se om jag kan fixa upp dom ändå. :)

2010-06-04 @ 16:45:14
URL: http://lipan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0