Det går fort när man har roligt


Helgen gick fort.

Fredagen spenderades på jobbet mellan 12-23.30.
Efter jobbet blev det en snabb utgång med den några år äldre jobbarkompisen på nattklubb för 25+. Jag kände mig liten. Intressant upplevelse. Men inte min grej, jag kände mig inte helt bekväm. Så efter en lättöl var jag på väg mot hemmet.

Igår, lördag, gick snabbt. Ett besök hos skomakaren som hade klackat om ett par av mina stövlar och sen bar det av till hemstaden där det flyttades åt Miss C-J-L. Blir nog fint i hennes nya lya när hon kommit i ordning. jag blev väldigt sugen själv på att köpa nya möbler och prylar till min lägenhet. Tänk om man hade haft pengarna!
På lördagskvällen firades pappans födelsedag med thaimat, vin, dessert och kaffe med avec. Trevligt minsann! Efter lite uppiffning blev det även en sväng in till stan och Harry's med the girlies, Tess och Martina. Trevligt men jag var inte riktigt på partyhumör insåg jag. Så efter två flaskor Hof bar det av till bäddsoffan hemma hos pärona.

Idag har det inte gjorts mycket. Dagen började med Vasaloppet på tv, sen blev vinterdäcken bytta. Det var väl inte direkt att jag gjorde det själv men jag var med i alla fall.. ;-) Annars har det handlats, städats, pratats i telefon och ätits tacos.


Insåg idag när jag pratat med Björnen i telefon att jag saknar honom. Jag har säkert sagt det förut. Det känns som att vi bryr oss om varandra fortfarande. Jag önskar verkligen att vi kunde ses lite oftare. Jag saknar hans galenskaper i mitt liv. Och jag saknar det där leendet bara han kunde sätta på mina läppar ibland.


Om man skulle luta sig tillbaka i soffan med en kopp te och Wallander och Afrikanen strax kanske?!

Och förrresten så är det klippning på gång imorgon innan lunchen med frisörskan. Jag är lite orolig eftersom jag verkligen är förtjust i längderna mitt hår har uppnått äntligen.


Te var det. Vaniljte med mjölk och honung.


image153 Gorgeous hårsvall


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0