När tankarna flödar.



Om vi inte håller så hårt med fingarna. Om vi bara lättar lite och släpper taget. Och följer med. Och låter saker och ting hända. Hur man vill uppfatta de där förändringarna, stora som små, är upp till var och en. It's time for a change. Det är dags att för struktur. För nya rutiner. Regelbundna tider. För första gången i livet sedan jag slutade skolan ungefär. Det var för mer än tio år sedan det. Det kan bli nyttigt för en förvirrad liten själ som jag. Ikväll är vi djupa här hemma. Tankarna flödar. Igen. Tiger-prinsessan Elsa myser nog mest. Hon snusar och gosar hejvilt med hans gröna fina mössa. Och jag ordbajsar som vanligt.

 





Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: elsa

oj så konstigt...

ska jag gå in i stilmallen och kolla? isåfall behöver jag inloggningsuppgifter igen, har glömt hur det var?

2012-01-17 @ 08:34:42
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/
Postat av: Angeliqa

Jag tror att det är bra med lite struktur i livet. Allting bör och ska inte vara uppstyrt, men det är lättare att styra över sin tid och hur man spenderar dagarna om man har lite rutiner och regelbundenhet.

2012-01-17 @ 09:34:41
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Postat av: Grannen tvärsöver

Här kommer ett roligt rim, som kan muntra upp dej!

Hellre en gren bland löven än en sten i röven.

2012-01-17 @ 19:45:10
Postat av: Cissi

Vad vore din blogg utan ditt ordbajs ;)

I like it!!!



Kram

2012-01-18 @ 13:08:42
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0