Om rosvattnet


En helt vanlig söndag. Och jag har än så länge inte tagit tag i någonting. Jag måste ändra på det. Det spritter i kroppen och rastlösheten tränger sig på. Jag måste ta mig an något. I eftermiddag kommer vaktmästarn och sätter in nya fina glasdörrar till min dusch. Som jag har längtat efter detta! Och nyss välte jag ut en hel flaska med rosenvatten. Hela lägenheten doftar ros. Lycklig är jag över det. Då doften av rosor måste vara en av de bästa. Synd med vattnet bara. Jag får köpa nytt. Vad hittar ni på denna söndagen?



Blott ett minne - Den rosa flaskan med rosenvatten





Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: prinsessanadia

Jag gillar att lukta på rosor. Men allt annat med konstgjord roslukt gillar jag inte. Den tenderar att bli så jävla stark.. Lukten alltså.



SV: Ja, det är så jävla tragiskt. Jag blir argare och argare på rättssamhället ju äldre jag blir. För ju äldre jag blir desto mer fattar jag att det måste vara idioter som driver det här jävla landet. En pedofil som är fleragångsförbrytare ska inte ha någon frihet!! I Sverige så funkar det ju så att man inte för döma någon om den inte är skyldig utan rimliga tvivel. Och det gör ju att det är väldigt sällan någon som är oskyldig döms och därför tycker jag att det inte är anledning nog till att ha så låga straff som vi har. Vi kommer inte att ha ett diktaturliknande samhälle bara för att man höjer straffen.

2011-01-09 @ 14:20:18
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0