I mitt fönster


Ledig dag idag. På veckan som jag arbetar sex dagar utav sju. Jag njuter extra mycket en sån här dag. Jag startade upp dagen med sovmorgon. Och nu har jag precis druckit ur de sista dropparna av mitt saffrans te i koppen samtidigt som jag precis tryckte på "beställ"-knappen på Bangerhead. Det betyder nya fina hårprodukter till mig. Och det är faktiskt så att jag ska spendera en timme eller tre hos frisörskan idag när hon stängt salongen klockan 18. Folk berömmer den naturligt vackra färgen i mitt hår men jag känner mig mest grå just nu. Jag vill piffas. Jag vill snyggas till. Få liv i håret. Vissa menar på att jag borde testa på att bli ljusbrun i håret. Sådär varmt hasselnötsbrun. Själv känner jag mig mörk och vill bli blondin igen. Vad tycker ni?
Jag ska dela med mig av mina nya blommor. Mitt fönster såg häromdagen ut såhär.


Nu mina vänner ser det tack och lov ut såhär:


Snart är det vår!








 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Fifi

Ja men självklart! Det är ju en skicka-vidare-lista, ju fler som gör den desto roligare!



Hihi, de flesta tror att det blir en Glenn, men det finns några få som är övertygade om att det blir en Glenda!



kram

2011-01-25 @ 11:09:36
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0