Hur firar du kärlekens dag?


Jag startade dagen med massage. Från håret och huvudet, ända ner till tårna. Efter att ansiktsmask, kräm och olja hade skrubbats bort gled jag ner i den varma källan på Asia spa. Helt amazing! Bättre start på Valentin-dagen kan man nog inte ha. Jag känner mig mjuk som en baby och alldeles avslappnad i kroppen. Frågan är hur man håller kvar vid denna underbara känslan. Och hur fortsätter man dagen på bästa sätt? Brandmannen är sjuk igen och jag börjar tappa hoppet om en framtid tillsammans. Jag vet att jag är dramatisk. Som vanligt. Men ingen romantisk candlelight dinner för min del denna afton. Känns ganska ledsamt när man för en gångs skull lyckats få ledigt från jobbet en sån här dag. Jag tänker fortsätta min dag med en promenad runt havet, fästningen och kärleksparken. Hur firar ni kärlekens dag?



Kärlek till mina läsare







Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Charmiga Pinglan

Vilken härlig dag du verkar ha! Jag vet att det är skitsvårt att köpa mobil! Och jag är en mobilkåt jävel som jobbade med det innan, så du kan förstå att man var helt förstörd av alla nya mobiler som kom in! Har faktiskt ägt en iphone men tyckte det inte var något speciellt med den. Däremot är det dumt att säga att den är bäst! Det beror HELT på vad du vill att den ska vara bäst på! Den har skitbra touch, internet, och så men inte så värst bra kamera! Så kolla upp vad DU vill ha för något, vad du tycker är viktigt när du ska köpa en ny mobil! Därav kan du hitta den mobil som passar dig! Hoppas det löser sig! Kram

2011-02-14 @ 15:35:59
URL: http://charmigapinglan.blogspot.com
Postat av: Eleonore

Va tråkigt att brandmannen är sjuk och att det inte blir något firande idag. Ni får förhoppningsvis mysa och äta något gott någon annan kväll :)

Ja den chokladmoussen tycker jag du ska prova! Va roligt att höra att du inspirerad :D

Kramar

2011-02-14 @ 18:35:58
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: emma sajjer (bitterfittan)

åh jag vill också gå en promenad vid havet



synd att det blåser så jävla kallt idag buhu

2011-02-14 @ 18:50:48
URL: http://www.emmasajjer.blogspot.com/
Postat av: mikael

Magkänslan brukar aldrig ha fel. Tycker du ska gå på den och då tror jag du hittar rätt.



För oss är alla dagar alla hjärtans dag. Låter klyschigt kanske men vi trivs så himla bra tillsammans. Min fru är min bästa vän!



Sjukdom ställer in evenemangen hos oss.



Ha en bra kväll



2011-02-14 @ 18:56:01
URL: http://montani.blogg.se/
Postat av: mikael

Magkänslan brukar aldrig ha fel. Tycker du ska gå på den och då tror jag du hittar rätt.



För oss är alla dagar alla hjärtans dag. Låter klyschigt kanske men vi trivs så himla bra tillsammans. Min fru är min bästa vän!



Sjukdom ställer in evenemangen hos oss.



Ha en bra kväll



Kram kram



2011-02-14 @ 18:56:11
URL: http://montani.blogg.se/
Postat av: fifi

Attans att han var sjuk då!

Och trist att du ska ha såna tider, det blir svårt att umgås med folk när man går på schema.



Jag har fått nycklarna, suttit på mitt nya köksgolv och ätit falafel och känt mig så tillfreds. Och ultraljudet gick så bra, det var inget fel alls på lille plutten!



kram

2011-02-14 @ 21:44:14
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Jag firade med att städa lägenheten, laga mat och se på TV. Kramade lite extra på pojkvännen och ringde runt till min familj.



Ungefär som en vanlig dag med andra ord.



Kram på dig!

2011-02-14 @ 23:04:22
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0