Där du är, någonstans i Stockholms skärgård.


Jag har tänt ljusen och glidit i onepiecen och tycker nog allt att jag har det ganska bra ändå. Låt dessa sensommardagar förbli vackra och gå långsamt förbi. Jag älskar det. Det finns dock en sak som stör. Och trycker mig. Jag har sårat någon. Gjort någon som tycker om mig besviken. Inte mycket att göra när tankarna finns någon annanstans. Typ. Någonstans i Stockholms skärgård. Klump i magen. 


Hemma









 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Eleonore

Låter som en riktig myskväll med onepiece och tända ljus! Hoppas det löser sig med din vän :)

2011-08-23 @ 11:54:22
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0