And the world comes alive


Igår hade jag besöks-rekord. Fränt. Idag är jag en trött liten själ. Jag är så trött att inte ens kaffet ger mig effekt. Märkligt. Jag slarvar nog med både sömnen och maten just nu. Det är många tankar som snurrar i huvudet. Och oron. Den där förbannade oron. För att toppa det hela lite grann ramlade min mamma igår och fick åka ambulans. Aproppå familjens växande sjukdomslista. Löprundor och The Ark gör mig varm i hjärtat. Och The Greatest Day. Vi hörs hej.


Today could be the greatest day of our lifes
Before it all ends, stay close to me





 

 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: mlemlan

massvis av stora kramar till dig min fina vän. <3

2011-08-17 @ 18:51:25
Postat av: fifi

Stackars denna trötta själ :(



kram

2011-08-17 @ 19:31:05
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: krulli

KRAM

2011-08-17 @ 20:29:32
URL: http://krulli.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0