Vad är det som går och går?


Tiden den springer iväg. Det var längesedan jag var här och pratade med er. Jag skyller allt på mitt aktiva liv. Jag jobbar mestadels av tiden. Ungefär 6 dagar i veckan. Det är personal-kris överallt och jag har personlig ekonomisk kris så länge jag betalar dubbla hyror så jag ser inte att jag har något annat val. Ibland roar jag mig också. Med mina vänner. Mina fina vänner. Vad vore jag utan dem. De som lyssnar när jag tjatar hål i huvudet på dem. I mellanåt andas jag ut på Asia Spa också. Och dricker kaffe. I mängd och parti. Men just nu ligger jag på sängen i mitt hotellrum återigen. Och längtar hem. Kvällen i receptionen var tuff. Jag kavlar upp armarna och tänker att imorgon blir det en bra dag!


Hemlängtan






Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Ida

Även om det är intensivt nu kommer det lugna ner sig, det lovar jag:)

2010-11-17 @ 09:49:28
URL: http://alittlebitmoreee.blogg.se/
Postat av: b

Jag skulle verkligen behöva spa och relax.

Året har varit fullt av skador, sjukdom och lång och jobbig väntan.



Jag behöver vila och ta igen mig!



Hoppas att du också får vila snart.

2010-11-18 @ 14:30:44
URL: http://montani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0