När man faller


När man inte längre kan se klart. När händerna skakar. När man inte äter eller går på toaletten på över tio timmar. När man får anstränga sig för att ta djupa andetag. När man tror att vägen svänger fast den är rak när man kör bil. När man gråter konstant i över en timme i bilen på vägen till sitt hem. När man inte längre har någon kontroll över sin kropp. När benen inte orkar bära en längre. När man har sura uppstötningar och kräks så fort man kommer innanför dörren. Är det då man håller på att gå in i väggen? Eller halvvägs mot magsår? Eller är man bara slutkörd?
Jag vill inte mer. Göteborg tar knäcken på mig. Personalkris förstör mig. Flickan som vill alla väl. Flickan som får dåligt samvete så fort hon säger nej. Allra mest behöver jag en kram just nu. Eller någon som bara lyssnar. För det här är inte rätt.

När man faller - Vem plockar upp mig då?


När man inte vill vara med längre







Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Älskade älskade vän!! Det var det HÄR som INTE skulle hända! :(

Nu ska du ta ledigt! Nu ska du vara rädd om dig!

Och jag vill ta hand om dig! Hör av mig senare!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

2010-11-27 @ 08:05:22
Postat av: Angeliqa

Tänk på att du bara har ett liv! Ta ledigt, stressa ner, gör någonting roligt, koppla bort tankarna på allt jobbigt. Det behöver du.

2010-11-27 @ 12:26:49
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Postat av: nath

Det är ofta den personen som skrattar åt allt med..

Inte kul när det är så och man måste våga och få vara självisk då. Man tänker för mkt på att göra alla andra nöjda men tillslut får man nog :)

Sätt ner foten och stäng av mobilen :)

2010-11-27 @ 17:24:40
URL: http://nathsan.blogg.se/
Postat av: fifi

Det blir så lätt att man vill ställa upp, bli en som de kan räkna med i alla lägen. Men man kan inte offra eller utplåna sig själv. Bra att du tar tag i det och pratar med chefen, du måste vara rädd om dig!



kram



Ps, jag är inget vidare på att sticka, det blir bara väldigt enkla saker gjorda. Eller ja, det mesta blir inte ens avslutat...

2010-11-28 @ 21:00:20
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: LaLizita

Men usch :(

trivs du inte på det nya jobbet som verkade va så bra? eller är det bara att det blivit för mycket?

Du måste säga nej.. Att jobba mer än 5 dagar/v är inte normalt. Det är inget du ska behöva finna dig i. När du fått ihop till biljetten till England får du lova mig att trappa ner. Ok? :)

KRAMAR



Ps. Ja det är lite trist att lägga ner.. men det känns skönt också :) Men vem vet vad som händer i framtiden ;)

Kram!

2010-11-30 @ 22:37:32
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0