This and that..


Alldeles matt och orklös blev jag idag. Egentligen är det inte en vanlig dag idag. Nä, det är verkligen inte vilken dag som helst. Först och främst så hyllar vi kvinnorna idag. Grattis till oss för att vi är så bra! Men det var faktiskt inte det jag ville komma till. Det är min vän Tinas dag idag. Grattis på födelsedagen finaste vännen! Du är bäst! Jag fortsätter kvällen i ensamhet framför Svenska Hollywoodfruar på tv i brist på något annat. Mitt bästa sällskap ikväll är Marabous dark mint. Adios amigos!



Mupp A & Mupp T




 

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Hehe. Kanske dags att växa upp nu...sluta muppa sig...!? ;)



2010-03-09 @ 08:52:09
Postat av: Alicia

Tinan: Tror alltid att jag kommer att vara en mupp.. :)

2010-03-09 @ 10:25:40
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Smaragdalena

svar: TACK så mycket!! :D



Vilka söta muppar!! :)

Postat av: Tina

Förvisso lär jag också vara det mer eller mindre för all framtid. Det är ju faktiskt det som piggar upp en, att få tillåta sig att vara en mupp när man känner för det! :)



Länge leve muppen!

2010-03-10 @ 16:30:18
Postat av: fifi

Jag blev också alldeles matt i måndags, med Hollywoodfruarna piggade upp mig lite :)

2010-03-10 @ 21:27:30
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0