Nattliga bestyr


Hemma igen efter en uppfriskande och lång promenad vid havet. Mitt i natten. Helt galet. En och en halv timmes powerwalk. Vi finslipade SM-formen inför helgen. Jag och H. Vi pratade om nerverna och alla tankar som fyller huvudet. Jag tror att jag är mer nervös än honom. Jag som inte ens är delaktig. Havet låg svart och mörkt. Vi tittade på stjärnorna. Vid hans sida är man trygg. 

Väl inne i värmen med tystnaden som sällskap har jag krupit upp i den röda soffan. Jag andas. Tänker. Slänger ett öga då och då på alla ljusen som är tända. Någonstans där bland allt lugn finns där en oro. En strimma av ensamhet kanske. 



Värme



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Det låter ärligt talat galet mysigt! Det är SÅDANT man ska göra! :)



(nu håller vi tummarna för SM-killen!)

2010-03-05 @ 10:31:23
Postat av: Alicia



Tinan: Galet och mysigt är precis vad det var! Impulsiva och spontana saker är nog de bästa sakerna i livet!



Tummarna håller för övrigt på att gå sönder redan av allt hållande och pressande.. :)



2010-03-05 @ 11:37:34
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0