När allt går nerför


När allt bara känns tungt. När musten går ur en. När man bara vill kräkas på precis allting. Då är det inte lätt ska ni veta. När det enda man vill ha är lite förståelse och bekräftelse. När det enda man behöver är en kram eller en random komplimang. Så känns det just nu. När man känner sig totalt överkörd. Totalt bortglömd. Totalt onödig. Welcome to my life! Livet i min bubbla. Svackan är total i bubblan just nu. Jag skriver inte mer för idag. Då blir ni bara trötta på mig.



När man inte vill vara med...








 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Men oj! Tack så jättemycket :)

2010-03-10 @ 22:30:11
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0