The time of my live


Var börjar jag?! Det var mycket Göteborg förra veckan! I torsdags på Arken Hotell & Art Garden Spa, i lördags tog jag och Tina en heldag i Göteborg och avslutade med Green Day på Ullevi och i söndags hade vi den årliga p-festen med Arkens personal. Återigen en heldag i Götet. Underbart! Att sammanfatta de senaste dagarna finner jag bara ett ord som känns rättvist; FANTASTISKT!

Green Day är återigen mina idoler. Jag har haft idol-paus från dem i ett antal år men de bevisade i lördags att de är värdiga att kallas mina idoler igen. En av de bästa konserter jag någonsin varit på. Vi pratar kvalitét och utan tvekan valuta för pengarna! Vilket live-band de är! Här hemma går deras låtar varmt och jag kör GreenDay-Maraton på spotify hela dagarna! Jag känner mig nästan lite kär i dessa tre herrarna igen. Det pirrar skönt i magen när jag tänker tillbaka på konserten. Lycko-rus!








It's something unpredictable, but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.






 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Wiiiihooo! :)

2010-06-08 @ 19:57:20
Postat av: Maria

Härligt med konsertupplevelser som håller i sig. Det är ju det man är ute efter när man går på spelningar eller konserter!

Och ååh vad roligt det kommer bli med en kattunge, det finns ju inget sötare eller roligare!!

2010-06-10 @ 18:32:45
URL: http://malanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0