Om ytligheter


Nu ska ni få se vad jag har lärt mig. ÄNTLIGEN! Som jag har tjatat och ältat det här för mina vänner. Ingen har kunnat hjälpa mig. Men nu kan JAG!




Världens i särklass snyggaste fläta - Fiskbensflätan






Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: APieceOfCrap

Tack för kommentaren på vår blogg :)

ja, det är tråkigt med regn nu. Det är sol vi vill ha :D!

Postat av: Tina

Så duktig du är! Hur i hela fridens namn lyckas man fläta så på sig själv? Jag förstår inte! :) När jag har fått längre hår får du gärna öva massor på mig med frisyrer!! :)



Kram!

2010-06-15 @ 09:54:34
Postat av: fifi

Vad fiiint! Jag har alltid velat lära mig att göra en sån, men det blev aldrig av när jag hade långt hår och nu är det för sent…



Jag ska börja jobba på ett annat boende för missbrukare, det nya är inriktat på heroinister som går i substitutionsbehandling och det kommer att bli mycket samarbete med sjukvården, vilket känns riktigt kul!



Aha, alltid bra att få in en liten fot här och var!



kram

2010-06-16 @ 18:06:18
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Jag lärde mig för att lika snabbt glömma bort det igen. Typiskt.

2010-06-17 @ 17:53:09
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Superfint, jag kan tyvärr inte göra fiskbensfläta.

2010-06-17 @ 21:11:14
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0