Bra flow


Aktiv dag idag. Jag har varit på Ge-kås i Ullared och inhandlat det mesta och det bästa till Elsa. Klös-ställning, mys-korg, leksaker, kattlåda, sand, mat och en massa andra mysiga saker. Måtte hon trivas i sitt nya hem när hon flyttar in! Det är nya bud, jag får henne om en vecka, ingen är lyckligare än jag! Rumsren är hon också. Duktiga lilla fina Elsa!

Storstädning idag. Jag är inne i ett bra "flow" så då är det bara till att tacka och ta emot och köra på. Städning är annars det absolut tråkigaste jag vet. Funderar på att gå vidare till garderober och skafferier och rensa lite där med. Time will tell!

I'll be back med ett roligare inlägg snart!



Could be me







Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0