Award


Wihoo, jag har fått en award av min absoluta bloggfavorit Fifi. Världens coolaste tjej må jag säga, spana in hennes blogg vettja, it's a very hett tips! :)

Den som får awarden skall visa den tionde bilden man publicerade på sin blogg och min tionde bild såg ut så här:



Det var vid månadsskiftet mellan september och oktober, jag hade precis, bara någon dag innan fyllt 25 år och visade stoltare än någonsin upp mitt nya köksmöblemang som jag gav mig själv i födelsedagspresent. Jag hade en lite lätt ålderskris under den tiden, jag visse inte alls vad jag ville med mitt liv och var extremt stressad över att redan vara 25 år gammal (ung). Nu, två år äldre, är jag på fötter igen. Klokare, lugnare och troligtvis lyckligare.

Jag sänder awarden vidare till:

Anna
Fröken T
Tessi
och
Emma

Mycket nöje mina vänner!






Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Lipan

Vad glad jag blir! :)



Det finns så många tyckare runt omkring en, och ibland är dom toppenbra att lyssna på om man hamnat på fel spår, men ibland ska man bara följa sitt hjärta. :)



Stort grattis och lycka till med din lilla tjej! För mig blev det två stycken, hihi. :P

2010-06-03 @ 07:36:57
URL: http://lipan.wordpress.com
Postat av: Natasha

Tack! Jag hade en fin kväll, trots allt. Men visst var den kul!

2010-06-03 @ 09:16:09
URL: http://www.natashasblogg.se/
Postat av: fifi

Åh, tack söta du för de fina orden! Jag gillar din blogg så mycket och dig ännu mer, trots att jag inte ens har träffat dig IRL!



kram kram

2010-06-03 @ 21:04:47
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0