Värme




Jag inser ibland att jag har det bättre än vad jag vill tro.

Ibland tror jag att jag är ensammast i världen. Ibland tror jag att ingen tänker på mig. Ibland tror jag att ingen tänker på mig. Ibland tänker jag att jag är ointelligent. Ibland tror jag att jag inte är älskad. Ibland tror jag att jag är fulast. Men ibland inser jag att jag omges av de bästa vännerna man kan ha här i livet. ♥

Det är underbart!


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

...dessutom är du en fantastiskt varm och omtänksam vän att ha vid sin sida! Du är underbar och du ska aldrig, aldrig tro någonting annat!

Jag hade inte klarat mig utan ditt stöd många gånger!



Kramar!

2010-01-06 @ 19:19:22
Postat av: Alicia



Tina: Tack, du är bäst! Always and forever! :) Hade aldrig klarat mig utan dig! KRAM

2010-01-08 @ 17:18:06
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Kan bara hålla med båda två:)



kram kram

2010-01-08 @ 23:34:30
Postat av: Alicia

Mr D: Det samma till dig, det vet du! :) KRAM!

2010-01-08 @ 23:39:22
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0