Stressed Out


Jag känner mig stressad. Jag önskar att jag kunde känna ett lugn i min kropp. Men hela jag är stirrig. Inom mig. Jag kan inte sätta fingret på vad det är. Kanske beror det på den där galna drogpåverkade människan som knackar på min dörr och står och tittar in på mig genom mitt fönster. Jag är rädd så att jag skakar numera. Jag går inte ut när det är mörkt om jag inte måste. Jag ser alltid till att prata med någon i telefonen. Eller beror det på kärleken? Kärleken som inte finns och inte verkar vilja komma hem till just mig? Eller är det situationen? Jobbet? Karriären? Ekonomin? De där pengarna som aldrig räcker till. De där pengarna som aldrig finns på mitt bankkonto. Livet? Jag tror på riktigt att det är en kombination av allt det här. Det äter upp mig. Det enda jag vill är att känna mig lugn, avlsappnad och chillad. Inombords.



If I could turn back time - Happiness



 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Mr.D

Jag tror du är stressad över att du inte hinner träffa mig innan jag åker till Thailand. Så måste det vara.



:)



Ta hand om dig vännen, allt ordnar sig förr eller senare. Flyttar du till GBG så löser sig det mesta av sig självt:)



kram

2010-01-11 @ 22:50:54
Postat av: Tina

Vet hur det känns vännen! Idag kan vi väl ro om varandra lite? Hör av mig senare!



Kram!

2010-01-12 @ 09:18:05
Postat av: Alicia

Mr D: Jo det är faktiskt en del av stressen, för jag VILL träffa dig! Dock lever jag på sparpengar just nu. Så Göteborg får vänta.. :(



En flytt till Göteborg dock är aldrig omöjligt. Bara det finns ett jobb till mig! Har dessutom hört att det finns en snygg magiker där uppe också.. haha.. KRAM



2010-01-12 @ 12:34:55
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Alicia

Tinan: Jaaa, ring bara ring! Jag är fast här hemma i tvättstugan under förmiddagen bara. Sen vill jag ro om oss! :) Kram till min bästis!

2010-01-12 @ 12:36:16
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0