Robbie-yra


Ja, aproppå Robbie förresten. Missa in hans efterlängtade 'come-back-konsert' klockan 21.55 på ettan ikväll. Jag kommer sitta klistrad framför tvn. Robbie is the shit! :)



Gorgeous




Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: mlemlis

gillade du konserten? :)

2010-01-04 @ 07:33:14
Postat av: Tinan

Hur kunde jag missa? Blir så galet arg på mig själv. Men konserten SKA vi på! :)



Kram till min bästa!!

2010-01-04 @ 09:32:00
Postat av: Alicia

Mlemlan: Vilken fråga, det vet du. Robbie är en av mina största idoler! klart jag gillade! Han var fantastisk, musiken var underbar! :)



Tinan: Jag borde påminnt dig tidigare helt enkelt! Ja konserten är ett MÅSTE! :) Han är verkligen grym, Robbie! Och eftersom vi är typ lika grymma så måste vi ju åka och träffa en likasinnad.. :) KRAM

2010-01-04 @ 09:37:21
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0