Dagen


Dagen idag blev succé. Som vi visste! Vi njöt av naturen. Vår egna vilsenhet. Varm choklad ute på den tjocka isen. Korvgrillning med ett tjockt lager vit snö runt omkring oss. Vi njöt av tystnaden. Stillheten. Vår egna livlighet. Vi njöt av solen. Av dofterna. Hästarna som Tina fotade halft hängande utanför bilrutan. Vi njöt av glädjen. Humorn. Vänskapen. Jag har haft en toppendag ute i skogen idag! Tack.



The girl called Lucky

(bilder från dagens äventyr kommer)






Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

: )



Jag är också supernöjd med vår äventyrsdag!

2010-01-13 @ 22:45:22
Postat av: Ida

Va härligt ni har haft det!! Jag och Amanda har också varit ute på en långpromenad och efter det en mumsig fika!!

kram

2010-01-14 @ 17:51:56
Postat av: fifi

Vad mysigt det låter!

Det är så man får uthärda vintern.

2010-01-15 @ 11:58:13
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Alicia

Tinan: Det här är lätt årets bästa dag hittills! Och så lite det krävdes för att ha det så bra! Mer sånt här 2010! Jag vågar - Vågar du?



Ida: Så mysigt det låter! Vill så gärna träffa er snart! Kramar!

2010-01-15 @ 14:40:19
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Tinan

Alicia - jag vågar också! Låt oss bara göra det! ;)

2010-01-15 @ 17:39:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0