Where is my valentine?

Alla hjärtans dag är över för denna gången. 2011 vill jag inte vara ensam på Alla hjärtans dag. Så tänker jag varje år nu för tiden. Men inser varje år när den 14 februari infaller att det blir en dag som firas med mig själv i min ensamhet. Jag har spenderat kvällen på jobbet. Vi har haft det bra, vi singelfolk som jobbat. Vi har myst. Tur att mina underbara jobbarkompisar finns. Tidigare på dagen har jag promenerat vid havet. På vägen hem tittade jag ner i en källare och hälsade på H på boxningsträningen. Jag blir så sjukt imponerad. Tänk att vara sådär duktig på något. Tänk att brinna för en sport så oerhört mycket. Och att vara på elitnivå!! Varför hittade aldrig jag någon sport eller hobby att bli riktigt bra på? H tycker att jag ska testa på thaiboxning. Han vill lära ut lite schyssta slag i träningslokalen där nere i källaren. Han säger att det är bra att kunna lite knep så att man kan försvara sig om man blir överfallen. Inte dum tanke alls kanske. 



Wanna be my valentine?





 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: fifi

Jag var på Varberg Stadshotell och Asia Spa en sväng i höstas, det var ett riktigt nice ställe! Vad gör du där?



Jag bryr mig inte så mycket om Alla hjärtans dag, för mig känns det viktigare att visa kärlek under årets alla dagar, ho kanske särskilt de där grå, trista dagarna.



Jag tycker att du ska prova thaiboxning, jag har i och för sig inte testat själv, men jag kör ju vanlig boxning och det är så skönt att få ut alla skit man bär på!



2010-02-15 @ 11:22:38
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Smaragdalena

TACK!!! Det tycker jag också.. =)

Men det är väl aldrig för sent att börja med något man kanske kan.. börja brinna för... Fast det är ju lätt att säga.. ;p

Postat av: Smaragdalena

Om du gör om någon brosch till en ring... lägg gära upp en bild på din blogg, så man får se... =)

2010-02-17 @ 00:00:05
URL: http://smaragdalenas-smaragder.blogspot.com
Postat av: Smaragdalena

Nejmen!! =( Förlåt kommentaren ovan var till en annan blogg.. Fyy så pinsamt gjort av mig!!!!



TACK skulle jag säga till dig, för att du gillade ,min fjärilsring!!

2010-02-17 @ 00:03:46
URL: http://smaragdalenas-smaragder.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jättefint halsband.

2010-02-17 @ 20:53:51
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0