Lördag, Volume Master och Tina!


Med risk för att bli tjatig, men jag fortsätter på temat Crea Diem. Idag ska jag skapa en bra dag. Det är jag som bestämmer över hur min dag ska bli. Det är mina ögon som ska se på det som händer runt omkring mig. Dagen idag känns bra. Jag är lugn. Förväntansfull. Harmonisk. Men framför allt fylld av lycka. Det första jag ska ta tag i nu när smoothien på blåbär och björnbär är uppdrucken är att köpa mig en volume master. Fantastisk uppfinning måste jag säga. Här ska skapas fullt med volym till kvällen! Ikväll blir en kanonkväll med min bästa Tina! Crea Diem.


Dagens tips!







  


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Sandra

En sån volymtång skulle jag vilja testa nån gång.

2010-03-07 @ 11:53:17
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0