Tackar och bugar


Tessan, håll i hatten för här kommer det ett nytt inlägg.. ;-)


Såhär på nattkvisten vill jag bara titta in och tacka mina fina LC-damer för en fin afton! Tack för god mat, härliga skratt och underbart sällskap! Vi ses snart igen! Vi ska sopa banan på popquizzen snart, var så säkra! Nu ska jag vila mina blå så att jag är laddad för en dag på torget med finaste fröken Jönsson. Vi ska köpa blommor och bär, äta lunch och dricka ett glas vin eller två, prata om livet och byta klänningar med varann. Girlie day - and I love it! Det kallar jag livskvalitet. Precis så som det ska vara. Go natt!






Lady Club på äventyr 2009 - Helsingborg-Helsingör









Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Fröken T

Hihi! Tack själv för ett trevligt sällskap, det var så mysigt att träffa alla tjejerna igen!



Kram

2010-08-28 @ 09:11:40
Postat av: Angeliqa

Härligt med en tjejdag!

2010-08-28 @ 12:09:52
URL: http://sopnedkast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0